Bruksanvisning Denver SW-152 Smart klocka

Behöver du en bruksanvisning för din Denver SW-152 Smart klocka? Nedan kan du se och ladda ner PDF-bruksanvisningen gratis på svenska. Den här produkten har för närvarande 0 vanliga frågor, 62 kommentarer och har 46 röster med ett genomsnittligt produktbetyg på 22/100. Om det här inte är bruksanvisningen du vill ha, vänligen kontakta oss.

Är produkten defekt och erbjuder bruksanvisningen ingen lösning? Gå till ett Repair Café för gratis reparationstjänster.

Bruksanvisning

Loading…

Smart Bracelet
User Manual
SW-152
https://facebook.com/Denver.eu
Ladda ner bruksanvisning i Svenska (PDF, 5.28 MB)
(Tänk på miljön och skriv endast ut denna bruksanvisning om det verkligen är nödvändigt)

Loading…

Betyg

Berätta vad du tycker om Denver SW-152 Smart klocka genom att betygsätta den. Vill du dela med dig av dina åsikter om denna produkt eller ställa en fråga? Lämna en kommentar nederst på sidan.
Är du nöjd med Denver SW-152 Smart klocka?
Ja Nej
22%
78%
46 röster

Delta i konversationen om denna produkt

Här kan du dela vad du tycker om Denver SW-152 Smart klocka. Om du har en fråga, läs först noggrant igenom manualen. Att begära en manual kan göras genom att använda vårt kontaktformulär.

Willem 29-01-2022
Hur länge måste denver sw 152 smartwats ladda ... den har laddat i en timme .. men den startar och stängs av direkt

svara | Detta hjälpte (46) (Översatt av Google)
F. Fjouwersen 03-04-2022
Hur kan jag göra min klocka ljusare? Jag kan knappt se något just nu

svara | Detta hjälpte (40) Läs mer (Översatt av Google)
Jet 15-01-2023
Manualen säger att om du flyttar din klocka uppåt bör den göra den ljusare. Jag märker det inte själv när jag gör det här.

Detta hjälpte (0) (Översatt av Google)
christo consten 16-03-2022
ihopkopplingen med min mobil fungerar inte, en kod/ww efterfrågas. har jag inte?!

svara | Detta hjälpte (33) Läs mer (Översatt av Google)
Arie Plugge 28-09-2022
Har du fått några råd än?

Detta hjälpte (6) (Översatt av Google)
Bart 29-09-2022
Är du ute ur det? Ingen kod behövs Christo, jag misstänkte att du hade fel app.

Detta hjälpte (0) (Översatt av Google)
F. Fjouwersen 03-04-2022
Hur kan jag göra displayen ljusare Jag kan knappt se något på klockan

svara | Detta hjälpte (22) (Översatt av Google)
Jos Dekker 27-01-2022
hur kan jag ladda den

svara | Detta hjälpte (18) Läs mer (Översatt av Google)
Wendela 28-01-2022
Det står i manualen du svarar på ;-)

Detta hjälpte (9) (Översatt av Google)

Loading…

Sven Vogel 26-04-2022
Ledsen men produkten är krampen. Appen hittar inte telefonen. Efter 1 timme är Bluetooth-anslutningen med mobiltelefonen upprättad och fortfarande appen säger att enheten inte är ansluten. Men grattis till marknadsföringen - Sälj farligt avfall för pengar.

svara | Detta hjälpte (11) Läs mer (Översatt av Google)
Bart 29-09-2022
Sven Jag hade det också, ge inte upp för fort det fungerar, följ steg och inställningar mobilen ordentligt, se mitt meddelande så fungerar det.

Detta hjälpte (26) (Översatt av Google)
Frank Agyapong Asiama 07-03-2022
Kan jag ta emot WhatsApp-meddelanden på sw152

svara | Detta hjälpte (9) (Översatt av Google)
yvonne van leeuwen 02-02-2022
Jag får inga whatsapp-aviseringar. via sms och telefon. Jag kollade det i appen. vem vet lösningen

svara | Detta hjälpte (6) (Översatt av Google)
Gerrie Jansen 14-10-2022
Hur lång tid tar det att ladda sw152 och hur kan jag slå på den Det står ingenting i manualen

svara | Detta hjälpte (6) (Översatt av Google)
Bart 29-09-2022
Denver skriver: Berätta för oss vad du tycker om Denver SW-152 Smartwatch genom att betygsätta den. Vill du dela med dig av dina erfarenheter av den här produkten eller ställa en fråga? Lämna sedan ett meddelande längst ner på sidan. Då vore det trevligt att också svara på frågor här snälla, t.ex. hur kan vi justera ljusstyrkan på SW-152 eller kan du göra en uppdatering för den? tack mvg

svara | Detta hjälpte (4) (Översatt av Google)
Hans 12-08-2022
Hej hur kan jag justera ljusstyrkan på skärmen den är för mörk.

svara | Detta hjälpte (3) (Översatt av Google)
Anton venstra 04-02-2022
Fungerar perfekt inga problem

svara | Detta hjälpte (2) (Översatt av Google)
Gerrie Jansen 17-10-2022
Hade kontakt med Denver Ned skicka ny kabel på bra service så och snabb hantering. Man får inte så mycket nuförtiden.

svara | Detta hjälpte (2) Läs mer (Översatt av Google)
Bart van Dijk 19-10-2022
Ja Gerrie (Och de andra) som sagt kontakter är bättre, de hjälper bra och även för förklaringar till att sätta upp Dever på mobilen.

Detta hjälpte (0) (Översatt av Google)
Philippe 24-09-2022
En riktig stor skitbluff Spring iväg!!

svara | Detta hjälpte (1) (Översatt av Google)
Arie Plugge 28-09-2022
Trevlig enhet, men kan inte få den att ansluta till min telefon

svara | Detta hjälpte (1) Läs mer (Översatt av Google)
Bart 29-09-2022
Arie se mitt meddelande, följ steg för steg med lite tålamod och kolla mobilinställningarna. su6

Detta hjälpte (4) (Översatt av Google)
Gerrie Jansen 14-10-2022
Har sw152 laddat den bärbara datorn i 3 timmar, hur kan jag se om den är full

svara | Detta hjälpte (1) (Översatt av Google)
Annette 20-11-2022
Det går inte att para ihop med appen! Klockan kan ses på bluetoo

svara | Detta hjälpte (1) (Översatt av Google)
Kimmo Taipale 24-11-2022
Jag kan inte hitta appen för Denver sw-152 smartwatch.

svara | Detta hjälpte (1) (Översatt av Google)
H van Doorn 27-01-2022
Varför är häftet så litet, måste använda ett förstoringsglas, men du kan också skicka mig den holländska beskrivningen om du vill, mitt tack kommer att vara stort Fru Henk

svara | Detta hjälpte (0) Läs mer (Översatt av Google)
Wendela 28-01-2022
NL-beskrivningen finns i manualen du svarar på ;-)

Detta hjälpte (2) (Översatt av Google)
Gerard 04-02-2022
Okej

svara | Detta hjälpte (0) (Översatt av Google)
Eva Maria Raabe 14-08-2022
Hur kan jag ställa in bästa sändningstid till Manuel eftersom jag inte kan få den på min mobiltelefon

svara | Detta hjälpte (0) (Översatt av Google)
Raija Eskola 30-08-2022
Jag kan inte få bruksanvisningen på finska?

svara | Detta hjälpte (0) (Översatt av Google)
Bart 29-09-2022
Har fungerat bra i månader sedan uppdateringen av appen på mobila sekretessregler du inte kan acceptera det är värdelöst .... vem har lösningen eller är det appen ? det blå t är anslutet, klockan är laddad och hitta telefonen fungerar inte heller och att kontakta denver i nederländerna är en katastrof. hjälp :)

svara | Detta hjälpte (0) Läs mer (Översatt av Google)
Bart 29-09-2022
Problem löst, justera skärmstorleken och sedan kan du acceptera sekretessen! :) servicelinje ringde från Denver i Nederländerna.

Detta hjälpte (1) (Översatt av Google)
Bart 29-09-2022
Efter lite tålamod och sökning fungerar det, slå på plats OCH bluetooth i din mobil du har öppnat appen kommer du att se ett +-tecken uppe till höger, > lägg till > klicka på den och lite tålamod kommer den att söka, kolla sedan SW-152 i listan på, vänta en liten stund och acceptera det, så är det ansluten :)

Detta hjälpte (1) (Översatt av Google)
Yvonne 04-10-2022
Jag kan inte koppla den till min Samsung s21

svara | Detta hjälpte (0) Läs mer (Översatt av Google)
Christine 12-10-2022
Jag kan inte ansluta den till telefonen, men Bluetooth och platsen ansluter inte, vad gör jag för fel, jag har en Samsung galaxy a51

Detta hjälpte (0) (Översatt av Google)
Bart 13-10-2022
Följ stegen och finns SW-152 i listan på din mobil? om det inte fungerar ring Denver servicelinjen....

Detta hjälpte (0) (Översatt av Google)
Gerrie Jansen 16-10-2022
Hittade problemet med att inte ladda. Mäts med multimeter och kan inte detektera någon ström. Ladddelen är defekt. Hoppas de skickar en ny, annars skickas allt tillbaka till säljaren.

svara | Detta hjälpte (0) Läs mer (Översatt av Google)
Bart 16-10-2022
Gerrie, de där två stiften på laddaren måste vara väldigt exakta på klockan på grund av laddning, annars gör de ingenting. Slå på laddaren eller klockan? > är allt beskrivet Batteriet är fullt inom 1 timme, och håller i 5 dagar, detta kan du se på klockskärmen, batteriet blir helt grönt igen och blinkar/laddar inte längre Annars ringer du servicenummer Denver. v hjälp Ladda ner appen och läs manualen ovan 3x så har du alla funktioner på mobilen.

Detta hjälpte (2) (Översatt av Google)
Gerrie Jansen 17-10-2022
Någon som vet servicenumret till Denver? Kan jag bara ringa det här numret eller är det ett utländskt nummer? Hoppas på ett snabbt svar.Kanske från Bart! Gr Gerrie Jansen

svara | Detta hjälpte (0) (Översatt av Google)
Wilma 30-10-2022
Det går inte att ansluta klockan i appen

svara | Detta hjälpte (0) Läs mer (Översatt av Google)
Bart 31-10-2022
Wilma se min förklaring ovan....

Detta hjälpte (0) (Översatt av Google)
Gerrie Jansen 30-10-2022
Skickade tillbaka 152-batteriet efter en dag och anslutningen fortsatte att tappa. Nu köpt på Action SW-153AC laddar 9,95 € med USB under klockarmbandet. Allt startade och satte en app på iPhone fungerar bra 25-10 använt batteri nu 30-10 bara använt en kvart. Detta rekommenderas starkt.

svara | Detta hjälpte (0) Läs mer (Översatt av Google)
Bart 31-10-2022
Gerrie du kanske har haft en måndagsprodukt :( Jag har fortfarande SW:n och den fungerar bra, men skönt att du nu har en som fungerar.

Detta hjälpte (0) (Översatt av Google)
Kira Rohn 16-11-2022
Min vän gav mig klockan, vår hund bröt bandet och nu efter senaste uppdateringen av appen borde den inte vara kompatibel med klockan längre?! Vad ska det?! Klockan har bara varit i vår ägo i några veckor och nu detta?!

svara | Detta hjälpte (0) Läs mer (Översatt av Google)
Bart van Dijk 17-11-2022
Kira kontakta mig Denver, länk finns längst ner på denna sida/sida ;) eller google denver tel nr

Detta hjälpte (0) (Översatt av Google)
Max 16-11-2022
Bara nej

svara | Detta hjälpte (0) (Översatt av Google)
Merel 17-11-2022
Hur lång tid det tar att ladda, kan inte se laddningen. Det går inte att få en Bluetooth-anslutning.

svara | Detta hjälpte (0) Läs mer (Översatt av Google)
Gerrie Jansen 17-11-2022
Laddningen kan ta mellan 4 och 6 timmar. Om du kan slå på den bör telefonen se den. Har du stiften på kontakterna ordentligt, annars är det bara att mäta min laddare var också trasig. Denver mailade fick nya skickade.

Detta hjälpte (1) (Översatt av Google)
Bart 17-11-2022
Merel så fort du sätter på laddaren kommer du att se en batteriskylt på din klocka. Bluetooth aktiverat? sök sedan efter uppkopplade enheter på din mobil.. annars ring Denver service nr för att hittas på google

Detta hjälpte (0) (Översatt av Google)
Jos 20-11-2022
Jag har min SW-152c kopplad till bluetooth. Appen laddas ner, men den ger dig alltid: kan enheten inte hitta en enhet som är kopplad. När jag har pekskärmen har jag visat bilden på 5 sekunder. Jag trycker även på pekskärmen. Jag blir en 2 dagars moedeloos van.

svara | Detta hjälpte (0) (Översatt av Google)
Jws 22-11-2022
Det går inte att ansluta till telefonen

svara | Detta hjälpte (0) (Översatt av Google)
FW Kuppens 23-11-2022
Batteriet tar slut alldeles för snabbt och laddning är inget för äldre

svara | Detta hjälpte (0) Läs mer (Översatt av Google)
FW Kuppens 23-11-2022
Batteriet tar slut alldeles för snabbt och laddningen är mycket svår för äldre kunder,

Detta hjälpte (1) (Översatt av Google)
Kimmo 24-11-2022
Jag kan inte hitta appen för Denver sw-152 smartklocka??

svara | Detta hjälpte (0) (Översatt av Google)
RAYANE 29-12-2022
HUR MAN ÄNDRAR TIDEN

svara | Detta hjälpte (0) (Översatt av Google)
Jan scheenstra 05-01-2023
Inläsning misslyckas.

svara | Detta hjälpte (0) Läs mer (Översatt av Google)
Bart 15-01-2023
Har du redan lyckats med Jan? placera stiften exakt på kontakterna, vilket kräver precision, du ser en laddningsbatterisymbol på klockan. och det finns en kontakt no denver som erbjuder tjänster som är för alla.

Detta hjälpte (0) (Översatt av Google)
kelrick 14-06-2023
Skärmen är väldigt svår att se, föremål stannar ett ögonblick på skärmen, den behöver mycket laddning och är inte lätt att ladda, en liten usb-port skulle ha varit mycket bättre. Den manuella nedladdningen fungerar helt enkelt inte.

svara | Detta hjälpte (0) (Översatt av Google)
Raymond 13-10-2023
Jag måste slå på klockan först. Hur mår jag?

svara | Detta hjälpte (0) (Översatt av Google)
Raymond 13-10-2023
Jag måste slå på klockan först. Hur mår jag?

svara | Detta hjälpte (0) (Översatt av Google)
Raymond 13-10-2023
Måste slå på klockan.

svara | Detta hjälpte (0) (Översatt av Google)
Dupré Valérie 15-10-2023
Hur svarar jag på ett samtal på min klocka?

svara | Detta hjälpte (0) (Översatt av Google)

Mer om denna bruksanvisning

Vi förstår att det är trevligt att ha en pappersbruksanvisning för din Denver SW-152 Smart klocka. Du kan alltid ladda ner bruksanvisningen från vår hemsida och skriva ut den själv. Om du vill ha en originalbruksanvisning rekommenderar vi att du kontaktar Denver. De kanske kan tillhandahålla en originalbruksanvisning. Letar du efter bruksanvisningen för din Denver SW-152 Smart klocka på ett annat språk? Välj ditt föredragna språk på vår hemsida och sök efter modellnumret för att se om vi har det tillgängligt.

Specifikationer

Märke Denver
Modell SW-152
Kategori Smarta klockor
Filtyp PDF
Filstorlek 5.28 MB

Alla bruksanvisningar för Denver Smarta klockor
Fler bruksanvisningar för Smarta klockor

Bruksanvisning Denver SW-152 Smart klocka

Relaterade produkter

Relaterade kategorier